Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2018 alkaen Vivero Shop -verkkokaupassa tehtyjen tilausten osalta.

Vivero Shop

Vivero Shop -verkkokauppa myy tilauksesta valmistettavia tuotteita yrityksille sekä täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Vivero Shop-verkkokaupasta voi ostaa vain Vivero Shopin etusivulla kulloinkin esitellyt tuotteet, ei kaikkia Vivero mallistoja. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalvelun välittäjänä toimii Checkout Finland Oy, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksut, verkkopankkimaksut sekä osamaksu.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n ehdot. Tilatessasi tuotteita hyväksyt Vivero Shop -verkkokaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme siirtäneet tilauksesi käsittelyyn, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että toimituksen sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai puhelimitse +358 9 774 5330.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta sekä toimitusmaasta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Nouto Viverosta ilman toimituskuluja: Voit noutaa tilauksesi Vivero Oy:stä, Hämeentie 157, 00560 Helsinki. Ilmoitamme tekstiviestillä tai sähköpostilla kun tilaus on noudettavissa.

Kaukokiito Suomessa: Kalusteet toimitetaan suoraan toimitusosoitteeseen Kaukokiidon jakelulla. Kaukokiito ottaa sinuun yhteyttä etukäteen puhelimitse jakeluajankohdan sopimiseksi.

Kuljetuksissa Suomen ulkopuolelle käytämme useita kuljetusyrityksiä. Kuljetusliike ottaa yhteyttä etukäteen puhelimitse tai sähköpostilla jakeluajankohdan sopimiseksi.

Toimitusaika

Ennakoitu toimitusviikko määritellään tilausvahvistuksessa. Vivero Shopin kalusteet ovat tilaustuotteita (ei varastossa) ja toimitusaika noin 4 viikkoa.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Mikäli toimitettu tuote, joka on erikseen valmistettu tilauksesi määrittelyjen mukaan, ei vastaa raaka-aineiltaan tai rakenteeltaan yleistä standardia, voit palauttaa sen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta.

Menettely on mahdollinen, mikäli tuotetta ei ole käytetty, se on samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi, mahdollinen palautus tapahtuu alkuperäisessä kuljetuspakkauksessa ja asiasta on etukäteen sovittu Viveron asiakaspalvelun kanssa. Maksu palautetaan asiakkaan maksutavan mukaisesti.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä lähetyksestä, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme koko tuotteen hinnan ja toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.